Pradžia » Karjeros patarimai » LinkedIn verslui. Nauda ir viskas, ką reikia žinoti

LinkedIn verslui. Nauda ir viskas, ką reikia žinoti

Jei jau žinote, kas yra LinkedIn ir turite asmeninę LinkedIn paskyrą, pažiūrėkime, ką jums reiktų žinoti apie LinkedIn verslui.

  • Jūsų verslui reikalingas „LinkedIn“ puslapis.
  • Savo įmonės profilyje sukurkite karjeros (Career) puslapį, kad pagerintumėte naujų darbuotojų įdarbinimą.
  • Prisijunkite prie grupių, susijusių su jūsų pramone, ir (arba) sukurkite savo grupę.
  • Gerinkite savo žinomumą reklamuodami „LinkedIn“ puslapį.
  • Dalinkitės ir kurkite įrašus, susijusius ir reklamuojančius jūsų verslą.
  • „Showcase Pages“ taip pat reklamuoja jūsų produktus ir prekės ženklus.
  • Kurkite „LinkedIn“ reklamas.

Tiek ieškantiems darbo, tiek verslui, „LinkedIn“ suteikia galimybę susirasti darbą, pritraukti geriausius talentus ir įtvirtinti savo įmonę kaip tam tikros srities lyderę.

Įdiegus naują „Recruiter“ ir „Jobs“ platformą, „LinkedIn“ įmonėms pasidarė dar lengiviau surasti tinkamus aplikantus.

Prieš kurdami verslo paskyrą, perskaityite, kaip susikurti asmeninę LinkedIn paskyrą.

Įmonės puslapis padeda potencialiems klientams sužinoti daugiau apie jūsų verslą, prekės ženklą, produktus, paslaugas ir darbo galimybes. Norėdami sukurti „LinkedIn“ įmonės puslapį, jums reikės asmeninės „LinkedIn“ paskyros ir patvirtinto el. pašto adreso.

Kaip sukurti LinkedIn verslo paskyrą?

„LinkedIn“ reikalauja pateikti įmonės aprašą, 250–2000 simbolių ilgio. Aprašyme turėtų būti informacija apie jūsų verslą, pavyzdžiui, jūsų siūlomus produktus ir paslaugos, įmonės istoriją ir misiją.

Parengę įmonės aprašą, užpildykite kitus duomenis apie įmonę, pvz.,svetainę, įmonės dydį ir jūsų įmonės specialybes. Prieš paskelbdami, būtinai įkelkite įmonės logotipą ir viršelio atvaizdą.

Pasidalykite prisijungimo informacija su kitu darbuotoju, jei prarastumėte prieigą prie puslapio ar išeitumėte iš įmonės. Taip pat turėtumėte pranešti kitiems darbuotojams, kad puslapis yra aktyvus, kad jie galėtų redaguoti savo pozicijas asmeninėje paskyroje ir į jas pridėti įmonės puslapį.

Surasti darbuotoją, kuris atitiktų jūsų įmonės kultūrą ir turėtų reikiamus įgūdžius, yra sunki užduotis bet kokio dydžio įmonėms. Karjeros puslapis „LinkedIn“ leidžia įmonėms papasakoti savo istoriją ir rasti geriausius talentus.

Skirtuke „Gyvenimas“ (Life) ieškantys darbo asmenys gali iš vidaus pažvelgti į įmonės kultūrą. Šis skirtukas leidžia parodyti pranešimus iš darbuotojų, nuotraukas, įmonių vadovų įžvalgas ir vaizdo įrašus. Galite netgi sukurti kelias skirtuko „Gyvenimas“ versijas, kad galėtumėte pritaikyti skirtingoms auditorijoms.

Sukūrę įmonės ir karjeros puslapį, laikas reklamuoti savo verslą „LinkedIn“.

Vienas geriausių būdų tai padaryti yra sukurti „LinkedIn“ grupę, prijungtą prie jūsų įmonės puslapio. „LinkedIn“ grupė yra puiki vieta kurti bendruomenę, supančią jūsų verslą, ir plėsti savo internetinį žinomumą.

Norėdami sukurti grupę, turėsite pridėti pavadinimą, logotipą ir aprašą. Tuomet turite nustatyti savo grupės taisykles. Galite prisijungti prie esamų „LinkedIn“ grupių, kurios atitinka jūsų pomėgius, pavyzdžiui, socialinės žiniasklaidos rinkodaros grupę, jei tvarkote savo įmonės socialinės žiniasklaidos paskyras.

„LinkedIn“ grupės gali padėti jums įsitvirtinti kaip srities lyderiui ir pramonės ekspertui. Tai taip pat jos siunčia daugiau žmonių į jūsų įmonės „LinkedIn“ puslapį. Tačiau grupė nėra vieta dalytis savo verslo skelbimais; vietoj to, pasidalykite vertingu turiniu su žmonėmis, kurie domisi jūsų verslu ir pramone.

Sukūrę įmonės puslapį, karjeros puslapį ir „LinkedIn“ grupę, reguliariai naudokitės šiomis priemonėmis ir kurkite jose turinį. Čia yra keletas patarimų, nuo ko pradėti ir kaip sukurti šiuos puslapius. Be to, perskaitykite mūsų įrašą, kaip pildyti LinkedIn asmeninę paskyrą.

Skelbti ir dalytis turiniu yra beprasmiška, jei niekas jo nemato. „LinkedIn“ turėtumėte nuolat ieškoti naujų sekėjų. Galite pridėti savo „LinkedIn“ nuorodą įmonės puslapyje, pridėti savo „LinkedIn“ informaciją prie elektroninio pašto parašo ir paprašyti, kad darbuotojai reklamuotų įmonės puslapį savo asmeninėse paskyrose. Savo „LinkedIn“ informaciją taip pat galite pridėti prie savo vizitinių kortelių.

Kaip ir bet kurios sėkmingos reklamos kampanijos metu, jūs turite žinoti, kas yra jūsų auditorija ir ką jie nori pamatyti „LinkedIn“. Svarbu skelbti ir dalintis turiniu, kuris naudingas jūsų sekėjams, o ne tik turiniu, kuris reklamuoja jūsų įmonę.

Tik 20% jūsų pranešimų turėtų būti nukreipti į pardavimus. Pateikite naudingą, informatyvų ir įdomų turinį. Pagalvokite apie tai, ką jums patinka pamatyti savo sklaidos kanale.

Per didelis reklamavimas yra rimta socialinės žiniasklaidos aklavietė, kuri gali jums kainuoti sekėjus ir įsitraukimą.

Siūlome sudaryti savo turinio kalendorių, nes svarbu būti nuosekliam. Paprastas būdas nustatyti turinio kalendorių yra per socialinės medijos įrankį, pvz., „Buffer“ ar „Hootsuite“.

Matyti tą patį dalyką nuolatos erzina. Keiskite ir kaitaliokite gražų vaizdinių, vaizdo įrašų ir įprastų straipsnių turinį. Taip pat siūlome išnaudoti minėtinas dienas.

Dabar tiek daug dienų, kurios švenčiamos socialinėje žiniasklaidoje, yra Nacionalinė kavos diena ir kt. Devynis kartus iš 10 galite sugalvoti kūrybingą būdą, kaip susieti savo verslą su tomis dienomis.

Geriausias būdas pasiūlyti auditorijai reikiamą turinį yra žinoti, ko jie nori. Stebėdami ankstesnius įrašus, nustatysite, kas veikia, o kas ne.

„LinkedIn“ įmonės puslapio analizė leidžia įvertinti įsitraukimą į jūsų įrašus, nustatyti tendencijas, suprasti jūsų sekėjų demografinius rodiklius ir sužinoti daugiau apie jūsų puslapio srautus.

„LinkedIn“ turi vaizdo ir nuotraukų funkciją. Programoje mobiliesiems galite padaryti vaizdo įrašą ar nuotrauką ir paskelbti ją savo laiko juostoje. 2018 m. „LinkedIn“ savo vaizdo įrašo funkcijai pristatė filtrus ir porą teksto stilių.

Galite pasidalyti įmonės vaizdais užkulisiuose arba pabrėžti naują informaciją apie produktus ir paslaugas.

Naudodami „Showcase Pages“ galite išryškinti konkrečias savo verslo dalis ir dalintis turiniu tikslinei auditorijai.

Jie leidžia jūsų organizacijai generuoti papildomą turinį ir skelbti pranešimus, kurie yra labai svarbūs jūsų tikslinės auditorijos pogrupiams.

Kaip ir kitose socialinės žiniasklaidos platformose, „LinkedIn“ galite sukurti reklamos skelbimus. Reklama kainuoja pinigus, tačiau tai yra efektyviau nei įprastas turinys, nes galite tai sukoncentruoti į konkrečią auditoriją.

Galite pasirinkti geografinį diapazoną, amžių, norimos auditorijos profesiją, pramonės šakas ir dar daugiau.

LinkedIn paskyros kūrimo ir analizės paslauga

Daugiau LinkedIn verslui patarimų: marketingovaldymas.lt