Pradžia » Patarimai » Kaip susikurti ir pildyti LinkedIn?

Kaip susikurti ir pildyti LinkedIn?

kaip susikurti LinkedIn

Čia mes sukaupėme viską, ką turite žinoti — pradedant nuostabios santraukos sukūrimu ir baigiant savo pasiekimų, projektų ir įgūdžių pardavimu vienoje vietoje. Perskaitykite ekspertų remiamus būdus, kaip susikurti ir pildyti LinkedIn, kad darbdaviai pradėtų jus pastebėti.

Pirmiausiai, susipažinkite, kas tai yra LinkedIn.

Paprasčiau tariant, kuo pilnesnis jūsų profilis, tuo geresni šansai, kad darbdaviai jus suras. Taigi, svarbu išsamumas. Kai darbdavys surado jus ir nusprendė spustelėti ant jūsų profilio, jis nori sužinoti, kokie yra jūsų įgūdžiai, kur esate dirbę ir ką žmonės apie jus galvoja. Nebūkite tingūs – užpildykite kiekvieną savo profilio skiltį. „LinkedIn“ netgi įvertins jūsų profilio „išsamumą“ ir pateiks pasiūlymų, kaip jį sustiprinti.

Daug geriau viešinti savo profilį su tinkintu URL (idealiai – linkedin.com/vardaspavardė), o ne sudėtinga skaičių kombinacija, kurią „LinkedIn“ automatiškai priskiria, kai prisiregistruojate. Kaip susikurti LinkedIn profilio URL?

Pasirinkite aiškią ir profesionalią nuotrauką. Pažvelkite, kokias nuotraukas turi jūsų tikslinės įmonės, pramonės sektoriaus ar verslo lygio žmonės. Peržiūrėkite mūsų straipsnį apie nuotraukų reikalavimus.

Jūsų antraštė nebūtinai turi būti jūsų pareigų pavadinimas ir įmonė, kurioje dirbate. Vietoj to, naudokitės ta erdve, kad glaustai apibūdintumėte savo specialybę, vertę ir įgūdžius. Kuo konkrečiau galite pasakyti, kas išskiria jus iš konkurentų, tuo geriau.

Idealiu atveju jūsų santrauka turėtų būti maždaug 3–5 trumpų pastraipų ilgio, pageidautina, kad viduryje būtų keli punktai. Padėkite skaitytojui peržvelgti jūsų pagrindinius įgūdžius, unikalią kvalifikaciją ir įvairių pramonės šakų, su kuriomis susidūrėte per daugelį metų, sąrašą.

Panašiai kaip ir visuose kituose savo gyvenimo aprašymuose, savo ssantraukoje pabrėžkite ankstesnius rezultatus. Jei įmanoma, pateikite skaičių ir pavyzdžių. Pavyzdžiui: „Aš padėjau daugiau nei 40 000 verslininkų – nuo pradinio lygio iki generalinio direktoriaus – suprasti, kaip efektyviai naudotis „LinkedIn“. Niekada nenuvertinkite statistikos įtakos skaitytojui.

Jūsų gyvenimo aprašymas nėra vien tik darbo pareigų sąrašas (arba bent jau neturėtų toks būti) – tai vieta, kurioje galite pabrėžti geriausius jūsų pasiekimus. Tas pats pasakytina apie jūsų „LinkedIn“ profilį. Be to, susikurti ir užpildyti LinkedIn yra taip pat svarbu, kaip CV.

Darbdaviai praleidžia daugybę valandų prie „LinkedIn“ ieškodami geriausių kandidatų. Žinodami tai, gerai pasirodysite pristatydami savo geriausius rezultatus (pagalvokite apie pasiekimus, paaukštinimus, projektams).

Tam, kad automatiškai skenuodami LinkedIn profilius, darbdaviai greitai pamatytų jų ieškomų pareigų pavadinimą, įrašykite tai pradžioje. Net jei šiuo metu nedirbate, sukurkite tokį įrašą jų akiai patraukti.

Tai daug labiau pagyvins jūsų paskyros išvaizdą.

Taip pat pridėkite savo įmonės svetaines, projektus, kuriuose dirbote, straipsnius, kuriuos parengėte, ar dar ką nors, kas galėtų suteikti daugiau vaizdo jūsų darbui.

Jei kas nors pasako: „Tu puikiai padirbėjai prie to projekto“ , paprašykite, kad apie tai parašytų rekomendaciją.

Kaip ir „Facebook“, „LinkedIn“ statusą galite atnaujinti taip dažnai, kaip norite. Atnaujinkite ją profesionaliai(dalinkitės ką tik parašytu straipsniu, o ne tuo, ką šiandien valgėte priešpiečiams), idealu – kartą per savaitę. Visas jūsų tinklas matys jūsų naujienas tiek naujienų sklaidos kanaluose, tiek kas savaitę gaunamuose „LinkedIn“ tinklo atnaujinimų el. laiškuose.

Visi vartotojai gali parašyti ir paskelbti savo darbus platformoje. Pasidalykite savo nuomone apie tai, kas vyksta jūsų srityje, pasidomėkite naujausia pramonės raida ar pademonstruokite savo, kaip rašytojo, įgūdžius. Tai puikus būdas būti pastebėtam.

„LinkedIn“ grupės gali padaryti stebuklus ieškant darbo. Prisijungdami prie jūsų profesijai ar pramonei svarbių grupių, parodysite, kad užsiimate savo sritimi. Bet dar svarbiau, būsite prisijungę prie žmonių ir dalyvausite atitinkamose savo srities diskusijose.

Turėdami 50 ar mažiau „LinkedIn“ kontaktų atrodysite, kad: 1) esate žmogus, kuris pažįsta labai mažai žmonių, 2) esate paranojiškas dėl ryšių su kitais arba 3) technologijos ir socialinė žiniasklaida jus gąsdina. Nė vienas iš jų nėra geras. Mes tikrai nemanome, kad jūs turite būti iš tų žmonių, su tūkstančiais kontaktų, tačiau tikrai turėtų būti bent 50–100.

Dėl to LinkedIn net gali uždaryti jūsų paskyrą.

Nebus labai profesionalu, jei jūsų dabartinis darbdavys pamatys staigiai padidėjusį kontaktų skaičių ir perdarytą profilį. Iš to galima įtarti, kad jūs ieškote kito darbo.

LinkedIn paskyros kūrimo paslauga.

Kaip atšaukti LinkedIn kvietimą?

1. Pagrindinio puslapio viršuje spustelėkite „Inbox“.
2. Kairėje spustelėkite „Sent“.
3. Spustelėkite „Sent Invitations“ skirtuką, esantį po viršutine naršymo juosta.
4. Raskite kvietimą be „Accepted“.
5. Spustelėkite kvietimo temos eilutę.
6. Spustelėkite „Withdraw“ .

Kaip bendrauti per LinkedIn?

Kaip ištrinti LinkedIn paskyrą?